השתלות שיניים באשדוד

מה חשוב להבין לגבי השתלות שיניים

השתלות שיניים הן אפשרות מועדפת במקרים של אובדן שן או מספר שיניים, כמו גם במצב שיניים כללי ירוד. קיימות כיום מספר שיטות מתקדמות לביצוע השתלות שיניים, וחשוב לבחור בשיטה הנכונה והמתאימה לכם ביותר, תוך התייעצות עם רופא שיניים המתמחה בתחום. השתלת שיניים בשיטה הקלאסית נערכת לאורך מספר מפגשים טיפוליים, במהלכם מבצעים עקירה במידת הצורך ורק לאחר מכן הכנה כירורגית של הלסת והכנסה של השתל למקומו. לאחר החלמת מקום השתל, מותקן כתר חדש על גבי השתל.

השתלת שיניים באשדוד ביום אחד

כיום במקרים רבים, ניתן לעשות השתלת שיניים באשדוד גם ביום אחד, כאשר כלל השלבים מבוצעים למעשה באותו המפגש. בין השיטות השונות לביצוע השתלת שיניים באשדוד ביום אחד, ניתן למנות השתלת שיניים ממוחשבת, בה הכירורג עושה שימוש בהדמיית מחשב לשם תכנון מקדים של התהליך. ההדמיה הממוחשבת מאפשרת לבחור בסוג השתלים המתאים בהתאם למצב הלסת, תוך בחירת המקום המדויק להחדרת השתלים בזווית המתאימה ללסת. שיטה זו מאפשרת להימנע מפתיחה מאסיבית של הלסת ולהביא לתוצאות מיטביות עם מינימום של תופעות לוואי וכאב.

מידת הצלחת השתלות שיניים באשדוד

מידת ההצלחה של טיפול השתלות שיניים באשדוד תלויה במספר גורמים דוגמת, רמת המקצועיות והניסיון של רופא השיניים, התאמת הטיפול למצבו של המטופל, איכות החומרים בהם הרופא עשה שימוש ועוד. עם זאת, שמירה על תוצאות השתלות שיניים באשדוד לאורך זמן תלויה גם בהתנהלות של המטופל. על מנת לשמור על התוצאות של השתלת השיניים לאורך זמן, על המטופל להקפיד על כללי התנהלות בסיסיים, כגון היגיינה והימנעות ממגע כוחני גם לאחר שהסתיים התהליך.

לאחר השתלת שיניים באשדוד

לאחר השתלת שיניים באשדוד חשוב להקפיד על הוראות רופא השיניים בכל הנוגע לשטיפת הפה בחומר חיטוי ונטילת תרופות מתאימות. כמו כן, לאחר השתלת שיניים חשוב להימנע מעישון ולהקפיד על אכילת מזונות רכים, על מנת לאפשר לשתל להיקלט. אם אתם מתעניינים באפשרות של השתלת שיניים באשדוד הגעתם למקום הנכון. מרפאת סי דנטל מבצעת טיפולי שיניים מורכבים, לרבות השתלות שיניים ברמה הגבוהה ביותר. כל השתלת שיניים באשדוד במרפאת סי דנטל נעשית באמצעות הציוד המתקדם והחדשני ביותר, תוך התאמה אופטימלית של הטיפול והמעטפת המשלימה לכל מטופל.