השתלת שיניים מונחית מחשב

על השתלת שיניים מונחית מחשב

השתלת שיניים מונחית מחשב היא שיטה חדשנית ומתקדמת בה הרופא מבצע את תהליך ההשתלה בצורה בטוחה ומדויקת. באמצעות השימוש בשיטה זו, ניתן לתכנן מראש את מצב השיניים הרצוי מבחינה תפקודית ואסתטית לאחר השיקום הסופי. במהלך השתלת שיניים מונחית מחשב נעשה שימוש משולב בתוכנות מחשב מתקדמות ובמדפסות תלת מימד, לצורך תכנון וייצור השתלים.

השתלות שיניים באשדוד לאסתטיקה

בשיטה של השתלת שיניים מונחית מחשב ניתן לטפל גם במקרים מורכבים שבהם הטיה של השתל או טעות במיקום עשויים להביא לסיבוכים כמו, פגיעה בכלי דם. גם במקרים של השתלות שיניים בהם נדרשת אסתטיות גבוהה, לדוגמא באזור השיניים הקדמיות, מומלץ לעשות שימוש בשיטה הממוחשבת שמקטינה את הסיכויים לטעויות אשר יכולות להשליך על האסתטיקה לאחר השיקום הסופי.

שלבי ההליך

במקרים בהם הרופא מתכנן לבצע השתלת שיניים ביום אחד לאחר עקירת שיניים יש גם כן יתרון לשימוש בהנחיה ממוחשבת, על מנת להגיע לרמת הדיוק הנדרשת בהליך המורכב. שיטת השתלת שיניים מונחית מחשב הופכת את תהליך העבודה של הכירורג בעת השתלות שיניים בגדרה למובנה ופשוט יחסית. בשלב הראשון, צריך לייצר מודל גילוף אבחנתי. כלומר לקבוע את המיקום של השיניים העתידיות בהתאם לדרישת המטופל.  המודל יכול להיעשות על ידי שימוש בחומר מטבע וסריקה של המודל המוכן עבור התוכנה או לחלופין, באמצעות סריקה דיגיטלית בתוכנת מחשב ייעודית.

לראות מראש את מיקום השתל

בשלב השני של השתלות שיניים בגן יבנה מאחים את המודל עם צילום CT. למעשה בשלב זה מלבישים את המודל שיצרנו, לרבות תוכנית השיקום על מודל 3D המדגים את מיקומי השורשים של השיניים בפה, את נפח העצם ואת מיקום המבנים האנטומיים הסמוכים. בשלב השלישי של השתלות שיניים בגן יבנה מעמידים את השתל במודל בעמדה התואמת את התנאים ובכך בעצם מאפשרים לכירורג, לראות את עמדת השתל מראש ולהעריך את הקשיים הצפויים לו במהלך הטיפול.

השתלת שיניים מונחית מחשב אצל המומחים

בשלב הרביעי של השתלת שיניים מדפיסים סד כירורגי שמאפשר להעתיק לפה את מיקום השתל בעומק הרצוי ובזווית הרצויה. לאחר מכן מנחים את מסלול הכנסת השתל ישירות אל הקדח. אם אתם מתעניינים באפשרות של השתלת שיניים ביום אחד או זקוקים למידע נוסף לגבי, השתלת שיניים באשדוד בשיטת הדמיה ממוחשבת הגעתם למקום הנכון. מרפאת סי דנטל מובילה את תחום רפואת השיניים, לרבות טיפולי השתלת שיניים מונחית מחשב ושיקום הפה והלסת. הצוות המקצועי והמנוסה של סי דנטל מצפה לכם.