כירורגיית שתלים באשדוד

שן חסרה בפה? יותר מאחת נשרה והשאירה את החניכיים שלכם חשופות? עומדים לפני עקירה של שן שנפגעה באופן בלתי אפשרי לתיקון? שתלים הם הפתרון שעונה למטופלים רבים על הצורך. במצב בו שיניים חסרות ניתן להשתמש בפתרונות מלאכותיים שיאפשרו לנו להשלים את החסר באמצעים מלאכותיים. שתלים ממלאים בפיהם של מטופלים רבים את מקום השיניים החסרות.
השתל והעיגון שלו בחלל הפה
האתגר בכל שתל הוא העיגון לחניכיים בתוך חלל הפה של המטופל. תמיד יהיה צורך לבדוק היטב את הסינוס ואת מצב החניכיים על מנת להתאים את הפתרון המתאים לעיגון השתל. במקרים רבים יש צורך לבצע טיפולים מקדימים כמו הרמת סינוס. אלו טיפולים שכירורג מקצועי יבצע אותם. המטרה הינה להכין את החניכיים ולעבות את הסינוס החסר על מנת ליצור את התשתית עליה אפשר יהיה לקבע את השתל.
התאמה מדויקת לתוצאות עמידות
בבואכם לבצע כירורגיית שתלים אתם רוצים להיות בטוחים שהשתלים שלכם עומדים להיות מתאימים היטב לפה מבחינה רפואית ומבחינה אסתטית. חשוב לכם גם שהשתלים יהיו עמידים וילוו אתכם לאורך זמן ממושך, בלי נזקים כלל. מסיבה זו אתם צריכים לעבור תהליך התאמה שיוצא לדרך אחרי בדיקה מקיפה של הפה והחניכיים שלכם. על מנת לבדוק אילו פעולות יש לבצע על מנת לאפשר את טיפול השתלים. כירורג שתלים מופקד על משימה זו כדי לבצע אותה באופן יעיל ובטוח לפי מצב הפה הנוכחי ולפי הציפיות ומטרות הטיפול.
רואים אתכם ואת הציפיות שלכם
יש רופאי שיניים שיודעים להעניק מענה לשיניים. אצלנו במרפאת סי דנטל – SEA DENTAL רואים לפני הכול אתכם, המטופלים – האנשים ואת הרצונות שלכם. את החשש שלכם לקראת הטיפול, את התקוות שלכם ממנו ואת התוצאות שאתם רוצים להשיג בסיומו של הטיפול. כירורגיית שתלים היא תחום מקצועי ומשמעותי מאוד בכל תהליך של שתלים והשלמת שיניים חסרות בפה. הטיפול משתנה בהתאם למצב הפה והשיניים ולפי חומרת המצב. כמובן שגם רצונו של המטופל והציפיות שלו מהטיפול משמעותיות לכאן. בכל מקרה חשוב מאוד לוודא שהטיפול מתבצע על ידי מנתח מומחה בניתוחי פה ולסת. אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו כדי לבצע את הפעולות הנחוצות – בתהליך יעיל וממוקד אתם עומדים ליהנות משורת שיניים מושלמת בקרוב!