כירורג פה ולסת

על עבודתו של כירורג פה ולסת

כירורג פה ולסת מתמחה בטיפול בבעיות רפואיות ואסתטיות הקשורות לתחום הפה והלסת. בתחום זה ישנה חשיבות גדולה למרכיב הזמן ולחוסר טיפול מתאים במועד עלול להיות השלכות קשות ולסבך את עבודתו של כירורג פה ולסת המטפל בפציינט. בין הבעיות המרכזיות בתחום כירורגיית הפה והלסת ניתן לציין, נסיגת חניכיים, השתלת עצם, ניתוחי הזזת לסתות, עקירת שיני בינה כלואות ועוד.

לא רק היבטים אסתטיים

כירורג שיניים מוסמך לבצע השתלות עצם, ניתוחי חניכיים, השתלות שיניים, קיבוע שיניים, עקירות כירורגיות וטיפול בשברים בלסת. מעורבות של כירורג פה ולסת מומלצת בכל טיפול בו יש לבצע חיבור של השיניים ללסת, לרבות שתלים דנטליים. תפקידו של הכירורג אינו מסתכם בהיבטים האסתטיים בלבד. במקרים רבים הכירורג נכנס לתמונה במטרה למנוע החמרה במצב הפה ולמנוע נזקים ארוכי טווח המשפיעים על בריאות הגוף כולו.

כירורגיית פה ולסתות

טיפולים חשובים בתחום של כירורגיית פה ולסתות הם השתלות. השתלת שיניים היא למעשה החלפה של שורש שן טבעית שניזוקה או נהרסה, בשורש מלאכותי, שתל דנטל. השתל הוא לרוב בורג מסגסוגת טיטניום והוא מוחדר למקום השן שנעקרה במהלך טיפולים מורכבים באשקלון כבכל מקום אחר. לאחר ההשתלה המקום עובר איחוי עם העצם בתהליך המכונה אוסאו אינטגרציה. טיפול שיניים מורכב ביבנה כמו השתלה צריך לעשות בידיים מיומנות תחת הרדמה מקומית. לאחר ההחלמה והאיחוי מבוצע השיקום על השתל והרכבה של המבנה והכתר.

טיפולים מורכבים באשדוד

במרכזי כירורגיית פה ולסתות מבצעים מגוון רחב של ניתוחים וטיפולים דנטליים בשיטות העדכניות ביותר. טיפולים מורכבים באשדוד בתחום זה כוללים מענה לחבלות פנים, לסתות וחבלות דנטליות. גם טיפול בגידולים שפירים וממאירים של חלל הפה, הלסתות  והפנים נדרש לעיתים, כולל ניתוחי שיחזור לאחר ניתוחים אונקולוגים וטראומה.

כירורג פה ולסת מומלץ באשדוד

בעבודתו של כירורג פה ולסת גם טיפולים מורכבים באשדוד בתחום של כירורגיה טרום-שיקומית, כגון ניתוחי הרמת סינוס. בעת הצורך ניתן לעשות טיפול שיניים מורכב ביבנה תחת טשטוש עמוק או בהרדמה כללית, במצבים רפואיים מיוחדים ובמקרים של חרדה דנטלית. אם אתם מחפשים מקום עבור טיפולים מורכבים באשדוד הגעתם למקום הנכון. בסי דנטל תכירו הרופאים רואים את המטופל ואת החששות שלו ומתוך הבנה זו בונים תכנית טיפולים הנותנת מענה מקצועי ומקיף. במרפאת סי דנטל פועלים באמצעות הציוד המתקדם והחדשני ביותר על פי מיטב העדכונים בענף