שיקום הפה באשדוד

על שיקום הפה באשדוד

ההתפתחות ברפואת שיקום הפה באשדוד ובארץ כולה בשנים האחרונות שמה דגש על הקנייה של מראה טבעי. מדובר גם על הליכי שיקום שמטרתם לשמור על השיניים הקיימות וגם על שיקום שיניים פגועות באמצעות כתרי חרסינה במראה טבעי. אם בעבר חומרי הגלם בהם נעשה שימוש בשיקום הפה, גרמו למעין השתקפות אפורה ולא אסתטית בחניכיים, הרי שכיום עם השימוש בכתרי זירקוניה, בצבע לבן, במהלך טיפולי שיקום הפה באשדוד ניתן לדמות לחלוטין את המראה הטבעי של השן.

שתלים דנטליים ושיקום הפה

שתלים דנטליים מהווים כיום חלק בלתי נפרד ממערך טיפולי שיקום הפה בגן יבנה ובמקומות אחרים. כיום מטופלים רבים מתמיד עוברים טיפולי שיניים מורכבים המשלבים שתלים דנטליים בהצלחה רבה. שתל דנטלי יכול להיות מרכיב חשוב בטיפולי שיקום הפה בגן יבנה ולשמש כתחליף מלאכותי לשן חסרה ואפילו למספר שיניים בעת הצורך. הטיפול באמצעות שתלים דנטליים, לשם שיקום הפה בגדרה אפשרי בכל גיל והוא מחליף שיטות מיושנות כמו תותבות נשלפות. כיום ניתן במהלך שיקום הפה לעבור ממצב בו למטופל אין שיניים בכלל, למצב של שיקום קבוע הנתמך על גבי שרשרת שתלים.

שימוש בכתרים

מלבד השימוש בשתלים, במהלך טיפולי שיקום הפה עושים שימוש נרחב גם בכתרים. הכתר מיוצר במעבדה, על מנת לשמש כיסוי לשן בצורה ובצבע המתאימים. מטרת הכתר הוא להשלים את השן, להגן על השורש והחניכיים ולאפשר לפציינט ללעוס בביטחון. בכתרים לשם שיקום הפה עושים בין היתר שימוש לאחר טיפולי שורש . שן שעברה טיפול שורש, לרוב תהיה חלשה יותר ומועדת להישבר בקלות לעומת השיניים הבריאות. הכתר שמודבק על השן, מסייע להפחית את הסיכון לשבירה של קירות השן. בנוסף במסגרת שיקום הפה הכתרים יכולים להביא לשיפור אסתטי לצד השיפור התפקודי.

שיקום הפה באשדוד אצל המקצוענים

כאשר מספר שיניים חסרות, טיפול שיקום הפה יכול להשלימן על ידי התקנת מספר כתרים המחוברים זה לזה. בהליכים אלו עושים שימוש בשיניים הסמוכות לאזור החסר לשם תמיכה. על השיניים הסמוכות לעבור השחזה, על מנת שניתן יהיה להרכיב את הגשר עליהן. אם חיפשתם מרפאה המתמחה בטיפולי שיקום הפה באשדוד סי דנטל היא הכתובת בדיוק עבורכם. מרפאת סי דנטל פועלת מול כל המטופלים בשקיפות מלאה, על מנת שכל מטופל ירגיש שהוא נמצא בידיים האמינות ביותר בתחום.