שיקום פה

מה חשוב להבין לגבי שיקום פה

הליך שיקום פה עשוי להידרש ממספר סיבות.  סיבה נפוצה במיוחד היא התדרדרות של מחלת עששת שמובילה לצורך בעקירת שיניים מאסיבית. דלקת חניכיים יכולה להוביל למצב בו השיניים יאבדו את מרכיבי התמיכה הטבעיים שלהן. כאשר המצבים הללו נמשכים לאורך זמן ללא טיפול הולם, יכולים להתרחש שינויים בחלל הפה ובעמדות של השיניים השונות ולהצריך שיקום פה ולסת.

הליך שיקום הפה באשדוד

הזנחה של מצב שיניים ירוד יכול להוביל לפגיעה במראה השיניים וביכולת ללעוס מזון. השינויים נגרמים בדרך כלל בקצב איטי, תוך שהמטופל תחילה סובל רק מקשיים באכילה. פעמים רבות הוא מגיע למרפאת שיקום הפה באשקלון לטיפול, רק כאשר נגרם כבר נזק רב. שיקום הפה באשדוד יכול לבוא לידי ביטוי הן ברמת השן הבודדת או במספר שיניים והן שיקום מלא של שתי הלסתות. גודל ומרכבות הטיפול שיידרש עבור כל מטופל תלויה במצבו האובייקטיבי, כמו גם בהיסטוריה הרפואית ובהרגלי ההיגיינה האוראלית של כל מטופל.

פתרון זמני או קבוע

החזרת יכולת הלעיסה במסגרת הליכי שיקום פה בגדרה יכולה להיעשות על ידי שיקום קבוע והתקנת כתרים או גשרים לטווח ארוך.  את הגשרים והכתרים ניתן להתקין על גבי שיניים קיימות, במידה ומצבן מאפשר זאת או על גבי שתלים דנטליים. שיקום פה בגדרה יכול גם להיעשות במסגרת פתרונות זמניים, כמו על ידי תותבות נשלפות. במהלך שיקום פה באשדוד ניתן להיעזר בשתלים דנטליים, לשם השגת יציבות ולהמשיך את הטיפולים רק כאשר היציבות מושגת. שיקום פה והחזרת האסתטיקה יכולה להיעשות גם באמצעות טיפולים פשוטים של סתימות ושחזורים וגם באמצעות טיפולים מורכבים יותר כגון, ציפויי חרסינה, השלמת שיניים חסרות וסגירה של מרווחים.

שיקום פה עושים אצל המקצוענים

התהליך הטיפולי של שיקום פה באשדוד דורש עבודה קפדנית ובדרך כלל נדרש שילוב של טיפולי שורש, טיפול חניכיים וטיפול כירורגי. במהלך שיקום פה באשדוד להשלמת שיניים חסרות, יש צורך בעבודה מדויקת הכוללת נטילת מטבעים מהפציינט, עבודת מעבדה להכנתם והתאמתם בפה בסוף התהליך. אם אתם זקוקים לטיפולי שיקום פה הגעתם למקום הנכון. במרפאת סי דנטל מתמחים בטיפולי שיקום פה עד לסיומם בהצלחה ברמה הגבוהה ביותר. סי דנטל גאה להוביל מבחינה מקצועית סטנדרט בלתי מתפשר בענף ומציעה למטופלים חווית טיפול אישית ומקצועית.