שיקום על גבי שתלים

שיקום על גבי שתלים – מה חשוב לדעת

בכירורגיית פה ולסת נפוצים כיום טיפולי שיקום על גבי שתלים דנטליים. השיקום של השן החיצונית נעשה רק לאחר התקנת השתלים והטמעתם המוצלחת. הקליטה המוצלחת באה לידי ביטוי באיחוי שלהם לתוך עצמות הלסת. על מנת לשקם את השן עצמה, יש לבחור בשיטת שיקום על גבי שתלים מתאימה למצב הפציינט מתוך מגוון השיטות הזמינות. שיטות אלו כוללות, התקנה של כתר בודד או מספר כתרים, כמו גם התקנת תותבות וגשרים מורכבים יותר.

רפואת שיניים ואובדן שיניים

בחירה נכונה של שיטת שיקום על גבי שתלים באשדוד הינה חיונית לסיכויי ההצלחה של פעולת ההשתלה כולה. שיקום על גבי שתלים באשדוד לרוב נדרש לאחר אבדן שיניים מסיבות שונות. רבים בתחום רפואת שיניים סבורים, כי הגורם הנפוץ ביותר לאובדן שיניים נובע מבעיות חניכיים. הדלקתיות של החניכיים יכולה להביא לספיגה של עצם הלסת וכתוצאה מכך לנשירה של השיניים. גורמים נוספים מתחום רפואת שיניים אשר מובילים לאובדן השיניים כוללים, מכה טראומטית, עששת מתקדמת, סדקים בשיניים, טיפולי שיניים שנכשלו ועוד.

טיפול שיניים מורכב בגדרה

הפתרון היעיל ביותר לטיפול באבדן שן בודדת, מספר שיניים או לסת שלמה, הוא השתלה דנטלית. ההשתלה נפוצה בתור טיפול שיניים מורכב. השתלים הדנטליים מסייעים להחזיר לשיניים את הפונקציונליות שלהם, תוך שחזור האסתטיות הטבעית. טיפול שיניים מורכב להחדרת שתלים דנטליים יכול לסייע למנוע את המשך הספיגה של העצם ואת תזוזת השיניים הסמוכות.

שיקום על גבי שתלים במגמת שיפור

שתל דנטלי הוא למעשה בורג מטיטניום שמוחדר לתוך עצם הלסת, על מנת להחליף את שורש השן. הטכניקות להחדרת השתלים משתפרות כל הזמן ובכך מעלות את אחוזי ההצלחה של ההשתלות ואת שרידות השתלים לאורך זמן. שתלים יציבים שהתאחו היטב, מאפשרים המשך שיקום על גבי שתלים לאחר תקופת ההחלמה. מטרת השיקום הוא לבנות שיניים מלאכותיות המתפקדות היטב על גבי השתלים. אם אתם מחפשים מומחה לשיקום הפה, מרפאת סי דנטל היא הכתובת בדיוק עבורכם. רופא שיניים של סי דנטל יכול להבטיח חווית טיפול טובה, ושחזור האסתטיות הטבעית.