שיקום פה מורכב

שיקום פה מורכב באשדוד

פה חסר שיניים הוא פה שמצריך טיפול והתערבות. המטרה של הטיפול הינה להשלים את החסרים בעזרת שתלים שידמו את מראה הפה והשיניים באופן טבעי ככל שניתן, כדי להשלים את שורות השיניים שנפגעו. עבור מטופלים רבים שיקום פה הוא דבר מורכב. זאת בגלל שהשתל מצריך עיגון יציב, וזאת ניתן לעשות רק במצב בו החניכיים בריאות. בכל מקרה אחר יהיה צורך להכין את החניכיים בטיפול כירורגי מתאים, רק לאחריו אפשר יהיה להתקדם הלאה בתהליך שיקום פה מורכב.

אנשי מקצוע מומחים לצורך שיקום הפה
כאשר מדובר על שיקום פה מורכב, אנו צריכים לדאוג שהצוות שמטפל בנו יהיה מקצועי ומנוסה מאוד דווקא בביצוע טיפולים שכאלו. כיוון שרק רופאים שצברו וותק בנישה של שיקום פה מורכב, יוכלו להציע את הטיפול באופן הרצוי והמושלם. אנו גאים להציע בפניכם את השירותים המושלמים והמומלצים של מרפאת השיניים שלנו, מרפאת סי דנטל – SEA DENTAL. מרפאת שיניים שמתנהלת על ידי צוות מקצועי ומנוסה במיוחד, צוות שעושה הכול למען הצלחת הטיפול של כל אחד מהמטופלים.

כי לנו במרפאה חשוב –
• להעניק מענה מקצועי ומתקדם מאוד לכל מטופל שמגיע לבצע שיקום פה מורכב. הטיפול אכן מורכב ומצריך חשיבה ואיתור פתרונות מתאימים למקרה הספציפי על כל הפרטים הקטנים שהוא כולל. אנו נהיה כאן בצוות מקצועי שישקול את האפשרויות על מנת לקדם את הפתרון המקצועי והנכון ביותר לפה שלכם.
• שתהיו מרוצים באמת. הן מהתוצאות של הטיפול והן מההליך הטיפולי עצמו. כדי שזה מה שיהיה בפועל אנו נראה אתכם, את הדילמה ואת הכאב, את ההתלבטות ואת המטרה, ויחד נשקיע כל מאמץ בשביל להשיג עבורכם את התוצאות המושלמות לפי טעמכם בהליך טיפולי מתחשב שרואה אתכם.
• שתהיו רגועים, שתהיו בטוחים שהגעתם למקום הנכון. מסיבה זו אנו למענכם באמינות מלאה, בשקיפות – מדברים על המצב ועל האפשרויות, מציעים אופציות ופתרונות. בסופו של דבר הפה הוא שלכם, אתם אלו שצריכים לבחור ולהחליט. והכי חשוב – אתם תרגישו שהנכם נמצאים בידיים אמינות, על מיטת טיפולים שאתם יכולים לשכב עליה בשלווה ובביטחון.
מטופלים שעברו אצלנו שיקום פה מורכב ממליצים על הצוות ועל האווירה, על השירות ועל איכות הטיפול. גם אתם מוזמנים!