שתלים לשיניים באשדוד

כל מה שרצית לדעת על שתלים לשיניים

שתלים לשיניים הם אחת המהפכות המשמעותיות ביותר בתחום רפואת השיניים בשנים האחרונות. בשונה משיניים תותבות מהדור הקודם, שתלים דנטליים מהווים תחליף קרוב יותר לשיניים טבעיות. מכיוון שהשתלים מקובעים למקומם בעצם הלסת, המטופל יכול לנגוס וללעוס גם מזונות קשים ללא פגיעה בשיניים. עבודה מדויקת של רופא השיניים על השתלים והכתרים יכולה לספק, לאחר סיום הטיפולים, מראה של שיניים טבעיות לחלוטין. לתוצאות של השתלה מוצלחת יכולה להיות, מלבד השפעה תפקודית, גם השפעה רגשית וחברתית ולתרום לביטחונו העצמי של המטופל.

הליך התקנת שתלים לשיניים באשדוד

שתלים דנטליים למעשה מהווים תחליף לשורשי השיניים החסרות. במהלך הכנסת שתלים לשיניים הם מוברגים אל תוך עצם הלסת, כך שלא ניתן לראותם. עליהם מותקנים הכתרים המהווים את התחליף המלאכותי לכותרת השן. לאחר שהרופא מבריג שתלים לשיניים לתוך עצם הלסת של הפציינט, הוא מבצע תפירה כירורגית לכיסוי האזור ברקמת חניכיים. לאחר שהאזור נרפא והעצם סביב השתלים צומח, ניתן להרכיב על גבי השתלים כיפות ממתכת ולאחר מכן את כתרי החרסינה.

שתלים מטיטניום

שתלים דנטליים לרוב עשויים מטיטניום בגלל שחומר גלם זה מתאפיין במשקל קל. סיבה נוספת לשימוש בטיטניום עבור שתלים לשיניים בגדרה היא שהגוף נוטה שלא לדחות את שתלים אלו, בהשוואה לחומרי גלם אחרים. בהקשר זה חשוב לציין את האפקט השלילי של עישון על הצלחת הקליטה של שתלים לשיניים בגדרה ובכל מקום אחר. מומלץ להיגמל מעישון לכל הפחות חודש, טרם מועד ההשתלה ולהתמיד בכך גם אחרי סיום ההשתלה.

רמת העצם ועיבוי

כאשר יש חשש כי אין מספיק עצם לחיבור מיטבי של שתלים לשיניים יש צורך לבצע הליך מקדים של השתלת עצם. עיבוי העצם באזור החלק האחורי של הלסת העליונה מכונה הרמת הסינוס. מחסור בעצם באזור זה, יכול להוביל לתהליך בו שתלים לשיניים יחדרו לאזור הסינוסים ויגרמו לדלקת שיכולה לפגוע בסיכויי ההצלחה של ההשתלה כולה.

שתלים לשיניים במקום המתמחה בתחום

השתלת שתלים לשיניים נעשית בדרך כלל, תוך הרדמה מקומית בלבד ובמצבים מיוחדים גם בהרדמה כללית. אם אתם זקוקים למידע נוסף לגבי שתלים לשיניים ברחובות הגעתם לאתר הנכון. מרפאת סי דנטל מתמחת בכירורגיית שתלים והצוות המקצועי יודע להתאים לכל מטופל את הטיפול המיטבי בהתאם למצב השיניים וחומרת המצב. לסי דנטל מנתח המומחה בניתוחי פה ולסת שיכניס שתלים לשיניים בתהליך יעיל וממוקד.